Ohita navigaatio

Teemaottelu SaiPa SB:n kanssa siirtyy – ilmoittautuminen jatkuu 29.12.2021

Lappeenrannan Asuntopalvelu Oy haluaa kannustaa lapsia erilaisten urheilulajien pariin, joten osana yhteistyötä SaiPa Salibandy ry:n kanssa Asuntopalvelu tarjoaa lapsiperheille mahdollisuuden päästä seuraamaan salibandya.

Asuntopalvelun kodeissa asuville lapsiperheille on osana yhteistyötä tarjolla vapaalippuja SaiPa Salibandyn miesten otteluun. Kyseinen teemaottelu suunniteltiin alun perin järjestettäväksi 15.1.2022, mutta koronatilanteen takia siirrämme tapahtumaa eteenpäin. Alkuperäiseen teemaotteluun ilmoittautuneet huomioidaan mukaan ilmoittautuneiksi myös tähän siirrettyyn otteluun.

Asuntopalvelun kodeissa asuville lapsiperheille on siis tarjolla vapaalippuja SaiPa Salibandyn miesten otteluun, joka järjestetään sunnuntaina 6.3.2022 kello 17 Lappeenrannan Urheilutalolla (SaiPa–M-Team, Helsinki). Kyseiseen teemaotteluun mahtuu mukaan 30 ensimmäiseksi ilmoittautunutta perhettä. Kyseisille perheille jaetaan ottelussa myös lahjapaketit. HUOM: ilmoittautuneiden kannattaa jatkossakin huomioida koronatilanteen vaikutus otteluun, esimerkiksi mahdollisen koronapassin käyttö.

Teemaotteluun voi ilmoittautua joko sähköpostilla tapahtumat@aspakoti.fi tai soittaen 020 496 3231. Ilmoittautumiset pyydetään 28.2.2022 kello 12 mennessä.